להצליח בעסקים על פי רונן הלל / רונן הלל

להצליח בעסקים על פי רונן הלל

כדי להצליח בעסקים ובנתיב החיים חשוב להקפיד על מספר כללים שאם תיישמו אותם סיכויי ההצלחה שלכם יגדלו.

אני, רונן הלל, בעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור, מאמץ את השיטה הזו יום יום. אם תיישמו את הטיפים האלה גם אתם תוכלו לבנות את עצמכם ואת העסקים שלכם כמצליחים ומהנים.

אם אתם בעלים של חברות ועסקים קטנים, עסקים בינוניים או עסקים גדולים, תקבלו את ה-DNA של משרדי ואשמח אם תבחרו להצטרף אל בין לקוחותיי.

1 הקפידו על חיוך, חיוך פותח דלתות ויוצר אהדה. חיוך הוא סמל המצליחנות. אנשים אוהבים להיות ליד אנשים שמחים, מאושרים ומחייכים.

2. אופטימיות – תמיד הקפידו על ראייה אופטימית. תמיד תאמצו את חצי הכוס המלאה ומלאו את עצמכם במחשבות חיוביות.

3. תחשוב חיובי – תקבל הצלחה. הנוסחה של להתכוון, לחשוב חיובי, לקוות לטוב, לשמור על אופטימיות יעילה בכל מצב בחיים ובמיוחד בעסקים.

4. תחלמו על הטוב ביותר. כשאתם חולמים יש לכם תסריט להצלחה וחלומות באמת מתגשמים אם מתרגמים אותם למציאות.

5. תגדירו את הדרך שלכם. בכל מהלך קבעו נקודת התחלה ותסללו לכם את הדרך לנקודת הסיום. כשהדרך ברורה וידועה אין הפתעות.

6. רשימת משימות. כשהיום שלכם מתוכנן והמשימות ידועות, תכנון הזמן שלכם יעיל יותר ורמת ההספק עולה.

7. תפרגנו לאחרים בדיוק כמו שאתם רוצים שיפרגנו לכם. זה נכון לפרגן לצוות שלכם, למנהל הבנק, ללקוחות ולקולגות שלכם.

8. תגובה לכל אחד – בעולם האינטרנטי  בו הדוא"ל  והרשתות החברתיות מובילות, חשוב שתגיבו למהלכים, להודעות ולנושאים שעל סדר היום. פעלתנות ותשומת  לב חשובים לקשר עם הסביבה.

9. שיתוף. גם אם אתה זה שתקבל את ההחלטה הסופית ותאמר את המילה האחרונה, חשוב להתייעץ, לשתף ולהקשיב.

10. שיווק ומכירות – כל שיחה, פגישה או אירוע הזדמנות לשווק ולמכור. חשוב שבהזדמנויות אלה תדע להקשיב ולא רק למכור. תעניק לזולת את מלוא תשומת הלב, תתרכז בפרטנר שלך ואל תפעל באגרסיביות. .

11. אתיקה – הקפידו לשמור על אתיקה מקצועית. הציבו לעצמכם קווים אדומים של מה מותר ומה אסור.

12. הקדישו זמן למשפחה ולתחביבים שלכם. אין דבר חשוב יותר מהמשפחה ומהאושר שלכם.

13. סביבת עבודה נעימה – מומלץ לעצב את סביבת העבודה שלכם בדיוק כמו שאתם אוהבים, שתתאים לאופי שלכם, לטעם שלכם ובעיקר תאפשר לכם לעבוד בנועם וביצירתיות.

14. תהיו מיוחדים ותבחרו בעבודה שתבליט את היתרונות שלכם.

15. עבודה קשה זו רק סיסמה. זה לא בהכרח מי שעובד כפועל בבניין, הפנסיור בניקיון והעובד על פס הייצור במפעל תעשייה כבדה. עבודה קשה היא השאפתנות וההתמקדות במטרה והדרך לעזור אומץ כדי להגיע ליעד. ואם אתם יודעים מה אתם רוצים שום דבר לא יעצור אתכם.

16. הצלחה זה לא משרדים מפוארים, מכונית נוצצת או אלפי עובדים. הצלחה זה האושר שלך להתחיל כל יום מחדש עם חיוך ושביעות רצון כשאתה יודע שיש לך מספיק כסף, זמן ואפשרויות להגשים את כל משאלותייך.

17. להצליח בחיים זה לאהוב את מקום העבודה שלכם, להתגעגע ליום ראשון ולעבוד בלי להסתכל על השעון.

18. להצליח בחיים זה להיות חרוצים ולא לדחות למחר את מה שאפשר לבצע היום.

19. כדי לפתוח עסק עצמאי חדש אין צורך בהון התחלתי. אפשר להתחיל גם בלי הלוואות או מינוס בבנק.

20 אומץ.  תדעו להוביל החלטות אמיצות ונכונות. אל תחששו לטעות ואם טעיתם, תלמדו מהטעות ותפעלו במלוא הנחישות לבצע את כל הדברים שיובילו אתכם בחזרה למסלול ההצלחה.

לתיאום פגישה עם רונן הלל: 03-6855282

ליצירת קשר עם משרד רונן הלל יחסי ציבור באמצעות הדוא"ל: [email protected]

לאתר האינטרנט של רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור: www.ronenhillel.co.il

רונן הלל
משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור www.ronenhillel.co.il
משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור www.ronenhillel.co.il
רונן הלל יחסי ציבור
משרד רונן הלל יחסי ציבור ותקשורת מומחה בהחדרת מותגים ובמינוף עסקים. www.ronenhillel.co.il
מרמורק 10
תל אביב
03-6855282
קישור לאתר
עסקים - ניהול
תאריך: 5/6/2011
 


מאמרים נוספים בתחום עסקים - ניהול

תזרים המזומנים והקשר למבנה ההוצאות העסקי, למבנה התחרות הענפית, והבנק / עוזי פלג
העסקי, קצב הנשימה של העסק (והבעלים) מווסת בהתאם לכמות וקצב האספקה של החמצן העסקי. תכנון וניהול יעיל של תזרים המזומנים מחייב הבנה של מבנה ההוצאות העסקי, הבנת מבנה התחרות הענפית, אמון ורצון טוב של הבנק.
תוצר ניהולי בעייתי, היוצר בעצמו בעיות חדשות הוא וירוס ניהולי / עוזי פלג
שיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות ,הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת.
להצליח בעסקים על פי רונן הלל / רונן הלל
כדי להצליח בעסקים ובנתיב החיים חשוב להקפיד על מספר כללים שאם תיישמו אותם סיכויי ההצלחה שלכם יגדלו.
גיבוש אסטרטגיה שיווקית בחברות המוכרות לעסקים / גיא פרי
בכדי לגבש אסטרטגיה שיווקית בחברות המשווקות לעסקי (B2B), יש להבין את ההבדל במאפייני הביקוש בין שווקים עסקיים לשווקים צרכניים. שימוש בעקרונות נכונים, מאפשר לגבש אסטרטגיה שיווקית עבור חברות המוכרות לע
בחירת ספק מדפים לאחסנה כבדה / עוזי פלג
היא לבחור את ספק המדפים. ההתלבטות היא בין יצרן מקומי, לבין יצרן מחו"ל המיוצג בארץ על ידי גורם שיווקי. ההתלבטות היא לעיתים לא פשוטה, מה גם שרוב הלקוחות לא מכירים תמיד את הנושא ונעזרים ביועצים למיניהם.
הסודות מאחורי המדפים - מדוע הרשתות מגדילות את חלקו של המותג הפרטי שלהן ? / יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין, מסביר בדרכו המיוחדת, מדוע רשתות השיווק לוחצות להעלות את חלקו של המותג הפרטי שלהן על המדף.
קופה רושמת לניהול המכירות / ClickUP .
קופות רושמות חכמות הן פתרון מקיף לניהול בית העסק וניהול המכירות.
מה בין קיצוץ עלויות,חסכון והתייעלות / עוזי פלג
ים במהותם, ומציינים פעולות ומהלכים שמטרתם לשפר את מצב העסק על ידי הוזלות שיביאו לשיפור רווחים, ולשיפור כושר התחרות העסקי, או להארכת משך הזמן לשרוד בשוק, האם שלושת הפעולות זהות ורק הטרמינולוגיה שונה ?.
ארגון עסקי אשר איננו משלב בין אפקטיביות ויעילות הוא ארגון דפקטיבי / עוזי פלג
מספר לא קטן של מאמרים עוסק בקשר או באי קשר בין יעילות ואפקטיביות בארגון עסקי, כמו כן יש הטוענים שיעילות באה לעיתים על חשבון אפקטיביות. במאמר זה אציג את דעתי בנושא בליווי הסברים ודוגמאות.
ניקוי שטיחים / אלי סרוגו
אם היינו אומרים לכם שיש קשר לא מבוטל בין ניקוי שטיחים לבין תפוקת עובדים בארגון, הייתם מאמינים? ואם היינו אומרים לכם שיש מחקר שמוכיח את הקשר הזה?