ניהול קשרי לקוחות- קריירה מרתקת / אביב יועצים

ניהול קשרי לקוחות- קריירה מרתקת

 

ניהול קשרי לקוחות או עבודה בקשרי לקוחות יכולה להיות אפשרות קריירה מעניינת ומרתקת לכל מי שרוצה לעבוד  עם קהל ומתעניין בשיווק, יחסי ציבור, פרסום ובעולם העסקים. קשרי לקוחות במסגרת של שירות לקוחות או שימור לקוחות היא עבודה מאתגרת מאד מאחר והעובד נאלץ לעבוד מול קהל מגוון ולהתמודד עם בעיות שונות כמיטב יכולתו. עבודה בניהול קשרי לקוחות או בקשרי לקוחות במגזר הממשלתי והפרטי כאחד אינה קלה ודורשת לעיתים קרובות אורך רוח, סבלנות ויכולות תקשורת טובות.

עבודה בתחום ניהול קשרי לקוחות עוסקת למעשה בסיפוק מצוינות עילאית ללקוחות. העבודה בתחום קשרי לקוחות משתנה ממקום עבודה אחד לשני ותלויה במוצר המסופק ובכללי הארגון. נציג קשרי לקוחות העובד במרכז שירות הקשור לשירותים בנקאיים צריך להפגין ידע בכל הקשור לשירותים שמספק הבנק, שעות הפתיחה, מדיניות חסכונות ועוד. עבודה בתחום קשרי לקוחות יכולה לכלול בחובה גם טיפול פרטני בלקוח ובבקשותיו ובחשבון האישי שלו. עובד בתחום קשרי לקוחות המועסק בחברת נדל"ן למשל צריך לשמור על קשר עם הלקוחות גם לאחר סגירת העסקה ולוודא שהלקוחות שבעי רצון מהקנייה שלהם. עבודה זו כוללת בחובה גם עבודת אדמיניסטרציה רבה ולא רק מענה לשיחות טלפון. עבודה בתחום קשרי לקוחות יכולה גם לכלול פגישות רבות פנים אל פנים, לכן איננה רק עבודה משרדית. 

הלקוחות במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי כאחד מצפים מאדם העובד בניהול קשרי לקוחות לעזור להם בצורה יעילה ומהירה עד כמה שניתן. אפילו אם הארגון בו אתה עובד מיומן בניהול קשרי לקוחות והוא בעל מדיניות מפורטת ומדויקת בכל הקשור למגע עם הלקוחות, הלקוחות תמיד יצפו שהעסק ישרת אותם בצורה הטובה ביותר וירגישו פגועים וממורמרים אם בקשותיהם לא יתמלאו, מאיזו שהיא סיבה, במהירות ובקלות, גם כאשר בקשותיהם אלו לא יהיו מוצדקות או יהיו מנוגדות למדיניות הארגון או לתנאי הרכישה של המוצר.

יש לזכור לכן, כי עד כמה שממבט בתוך הארגון נראה שניהול קשרי לקוחות של הארגון לא יכול להיות טוב יותר והוא חסר פגמים, לעיתים יש להסתכל על ניהול קשרי לקוחות מנקודת המבט של הלקוח ולנסות להבין אותו. כדאי לזכור שתמיד ניתן להשתפר ורצוי מדי פעם לערוך סקרים בקרב הלקוחות על מנת לדעת כיצד לשפר ניהול קשרי לקוחות. ביקורת על הארגון שבו אתם עובדים יכולה אולי לפגוע, אבל תמיד כדאי לבדוק אם יש בה מן האמת והאם היא מצריכה שיפור במדיניות הארגון הקשורה לניהול קשרי לקוחות. אם למשל לקוחות מתלוננים בפניכם שזמן הטיפול בתלונה שלהם ארוך מדי, הרי שזהו סימן שעליכם לייעל את המענה או להעסיק יותר עובדים. אם הארגון גדול מערכת הטיפול בקשרי לקוחות מסועפת יותר, אך מצד שני לארגון גדול יותר יהיה גם חשוב להעסיק עובדים טובים יותר ומוכשרים יותר.  כל לקוח מצפה שיתייחסו אליו כלקוח היחיד של החברה. בעיני רוחו הוא אכן הלקוח היחיד של החברה ומגיע לו השירות הטוב ביותר והוא איננו מוכן להתייחס לאילוצים שונים או להסברים של נציג קשרי לקוחות.

אם אתם רוצים שהארגון שלכם ישמור על שם טוב, עליכם להעסיק את הטובים ביותר ולעבוד עם הטובים ביותר. אם יש עובד שלא מתייחס בכבוד ללקוחות ואינו פועל לטובתם,  לא רצוי שהוא יישאר לאורך זמן בארגון ויפגע בו ובמדיניות ניהול קשרי לקוחות. אם אתם כמנהלי קשרי לקוחות מתקשים להעסיק את הטובים ביותר ולשמור עליהם בארגון כדאי לכם להתקין בארגונכם מערכת של ניהול קשרי לקוחות ממוחשבת.

אביב יועצים
כתיבת תוכן איכותי.
כתיבת תוכן איכותי.
אביב יועצים
ייעוץ שיווקי וקידום אתרים באינטרנט.
מרכז הארץ
-
קישור לאתר
עסקים - שרות לקוחות
תאריך: 1/6/2011
 


מאמרים נוספים בתחום עסקים - שרות לקוחות

בנקים שעות פתיחה / דודי לבנטל
שעות פתיחה של בנקים - כמה שהחיפוש הזה פשוט, ככה הוא מורכב, אלא אם כן משתמשים באתר שעות-פתיחה על מנת להגיע ישירות לשעות הפתיחה של סניף הבנק המסויים.
ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים / אביב יועצים
עסקים קטנים עומדים בפני אותו האתגר אשר עסקים גדולים עומדים בפניו: כיצד ליצור פרופיל טוב של הלקוחות, כדי שיוכלו להציע להם שירות יעיל ועקבי. יש להם מה להרוויח מיישום שיטת ניהול קישרי לקוחות מתקדמת.
ניהול קשרי לקוחות חברתי / אביב יועצים
ניהול קשרי לקוחות חברתי הוא הדבר הבא בתחום של קשרי לקוחות. סוג זה של ניהול מתחיל לתפוס תאוצה בארץ ובעולם, ולרכוש לעצמו עוד ועוד מעריצים.
ניהול קשרי לקוחות: כיצד לשפר קשרי לקוחות / אביב יועצים
קשרי לקוחות הם מרכיב חשוב בכל חברה. התמהיל העסקי של החברה צריך לשים דגש רב על ניהול קשרי לקוחות כחלק מהתכנון העסקי. אבל כיצד לתכנן נכון את קשרי הלקוחות כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים?
ניהול קשרי לקוחות- קריירה מרתקת / אביב יועצים
ניהול קשרי לקוחות או עבודה בקשרי לקוחות יכולה להיות אפשרות קריירה מעניינת ומרתקת לכל מי שרוצה לעבוד עם קהל ומתעניין בשיווק, יחסי ציבור, פרסום ובעולם העסקים.
: CRM ארבעת התכונות הבסיסיות / אביב יועצים
האתגרים אשר נגרמים עקב התנאים העכשויים בשוק העבודה התחרותי מאלצים חברות להעריך מוצרי CRM באור קריטי יותר מבעבר. מנהלי חברות רוצים יותר מה- CRM, אך הם רוצים את זה בצורה פשוטה וקלה יותר.
CRM: לאט יותר בבקשה! / אביב יועצים
אחד הדברים הקשים ביותר בתוכנית CRM הנו קביעת מדדי הצלחה. אחרי הכל, רבות כבר נכתב על מפעלי CRM ועל היכולת להבין לקוחות בהקשר של היחסים השונים שלהם עם החברה.
יוצרים חזון CRM: טיפים לקבלת ביצועי CRM מצויינים / אביב יועצים
במאמר זה נלמד על הצעד הראשון בדרך להפיכתו של חזון ה – CRM שלך למציאות: כיצד ליצור חזון שיניע את תהליך השינוי בחברה.
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? / אריאל בונוס בע"מ
בתחילת המאה הקודמת מרביתם של העסקים אופיינו כעסקים קטנים שבהם היו מוכרים קבועים וקונים קבועים אשר קיימו ביניהם מערכת יחסים אישית. כיום,נוצר ניתוק בין הקונים למוכרים.
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? / אריאל בונוס בע"מ
מטרתה של אסטרטגיית שירות הלקוחות להוביל את הארגון להישגים טובים יותר (מכירות) ולשפר תוצאות עסקיות. הצורך לשפר את השירות המוענק ללקוחות נובע גם כתוצאה מהחוקים השונים שנחקקים לטובת הצרכנים.