|
|
מרכזיות: המרכזייה של מחר / אביב יועצים |
|
מרכזיות: המרכזייה של מחר
העולם שלנו מתפתח ומשתכלל בקצב מסחרר. פלאפונים נהפכים למחשבים לאט לאט.גם מכשירי הטלפון המשרדיים משתכללים וחידושים חדשים מומצאים מידי יום, על מנת להקל על שגרת יום עבודתנו העמוסה. בישראל מקובל לעבוד 10-12 שעות ביממה, כך שכל עזרה, גם אם קטנה, בהקלת עומס העבודה תורמת לנו משמעותית. מי שבמיוחד ייהנה משכלולים והמצאות בתחום המרכזיות הן הפקידות והמזכירות, שמקובל להעמיס על כתפיהן ים של עבודה, שפע של משימות ומטלות כדי להגיע למטרה הנחשקת – חסכון בכוח אדם (פקידה אחת יכולה לעשות גם הנהלת חשבונות, גם שירות לקוחות ומענה לטלפונים, גם הקלדות מסמכים ארוכים, מכירות ועוד ועוד). אז מה העתיד צופן לנו בתחום מרכזיות המחר, וכיצד הן עשויות לשרת אותנו בהפחתת הלחץ בעבודה?
ובכן, קודם כל, תשכחו מכל אותם חוטים וכבלים העולים בדרך כלל בראשכם כשאתם חושבים על מרכזיות. מרכזיות העתיד יתאפיינו במראה מודרני ושיקי, נטול חוטים - מרכזיות אלחוטיות שלא יעמיסו על מראה החדר. חדר מעוצב ונעים יותר יתרום להרגשה נינוחה ורגועה.
כאמור, מרכזיות טלפון עתידניות כבר לא יישענו על מכשירי טלפון מגושמים וגדולים, אלא על מחשבים. ואילו מחשבים! מסכי מגע, צגים מרחפים באוויר וממשקים חכמים. השיחות הנכנסות אל המשרד ילוו בתצוגת וידאו. כן, שיחות וידאו מובנות הן חלק בלתי נפרד ממרכזיות העתיד. שליחים של חברות כ-DHL וחברות שליחויות דומות יקבלו גישה חופשית למשרד, במקום כל הזמן להטריד את המזכירה באינטרקום.
היום, כמעט כל מרכזיה מאפשר להשאיר הודעה קולית אם האדם המבוקש לא נמצא בחדרו, אבל בינינו, כמה אנשים באמת טורחים לשמוע הודעות קוליות היום, שלא לדבר על לחזור אל המתקשר? הודעות קוליות שייכות לעבר. כשיחה תועבר אל קו מסוים ולא יהיה מענה, אפשר יהיה להשאיר הודעה שתתורגם אוטומאטית ל-SMS שישלח הישר לפלאפון של האדם הנעדר. תשכחו מהודעות על פיסת נייר שמשורבטות על ידי הפקידה, גם כך היא עמוסה בעבודה ובמטלות אינסופיות, ולכן המרכזיות העתידניות צפויות לשחרר אותה מהשארת הודעות.
אותה מרכזיה של עולם המחר תהיה גם בעלת יכולת לסנן כל מיני אנשים שאנחנו לא מעוניינים לדבר איתם - באמצעות מסד נתונים מסודר ומספרי טלפון, אותה מרכזייה תשמיע צליל תפוס /מנותק לאנשים ספציפיים ולנודניקים כרוניים שלא מתייאשים. כך, הפקידה לא תצטרך לבזבז את זמנה בהמצאת תירוצים, שקרים ושאר ירקות שיבזבזו זמן עבודה יקר שלה.
האח הגדול צופה מסביב על כולם, ולכן אותה מרכזייה של יום המחר תשיג מידע אודות המתקשר בזמן שהוא מחייג אלינו ותאגור לנו נתונים מסקרנים – אזור מגורים, מצב משפחתי, גיל ועוד. |
|
אביב יועצים |
כתיבת תוכן איכותי. |
כתיבת תוכן איכותי. |
אביב יועצים |
ייעוץ שיווקי וקידום אתרים באינטרנט. |
|
מרכז הארץ |
- |
|
קישור לאתר |
עסקים - תקשורת |
תאריך: 4/9/2011 |
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים בתחום עסקים - תקשורת |
מרכזיות: המרכזייה של מחר / אביב יועצים |
העולם שלנו מתפתח ומשתכלל בקצב מסחרר. מה העתיד צופן לנו בתחום מרכזיות המחר, וכיצד הן עשויות לשרת אותנו בהפחתת הלחץ בעבודה? |
|
|
|
|
|
מרכזיות, חוק וסדר / אביב יועצים |
מרכזיות. האם אי פעם ניסיתם לדמיין את העולם ללא אותן מכשירי טלפון משוכללים וחכמים? האם אי פעם הערכתם את אותם מכשירים תמימים המייעלים את זמננו בצורה מופלאה, או שאולי אתם מאלו שלוקחים אותן כמובן מאליו? |
|
|
|
|
|
חיבור בינזוגי ובין גורמים / עוזי פלג |
לגורמים אותם הוא רוצה לחבר ביחד, יש להתייחס לעוצמת החיבור לקושי לחבר ולפרק את החיבור, את עמידות החיבור, התנאים המתאימים לחיבור, הכלים והידע הנדרש, המאמץ הפיזי המושקע.ושמירה על שלמות החלקים בעת העבודה. |
|
|
|
|
|
מרכזיות טלפון בשילוב עם מערכת CRM: שתי דוגמאות / אביב יועצים |
דוגמה נפוצה של שילוב בין מרכזיות טלפון למערכת CRM הנה האופציה המוכרת של מענה קולי אינטרקטיבי. בדרך זו, יכולות מרכזיות טלפון לנתב טוב יותר את כל השיחות הנכנסות והיוצאות העוברות דרכן. |
|
|
|
|
|
מרכזיות טלפון ומערכות CRM: כמו כלים שלובים / אביב יועצים |
כאשר משלבים היטב בין מערכת CRM לבין מרכזיות טלפון, השילוב יכול להביא עמו התייעלות עסקית מרשימה, גדולה אפילו יותר מההתייעלות שהתרחשה לאחר התקנת מערכת ה- CRM לראשונה. |
|
|
|
|
|
מרכזיות טלפון: אז והיום / אביב יועצים |
בעבר, מרכזיות טלפון היו עצומות ומגושמות, ודרשו מהמרכזנית מאמץ גופני לא קטן. כיום, מרכזיות טלפון אשר עובדות ביחד עם מערכות CRM, מעוצבות כפריטים קטנים ודקים, ומאפשרות ניתוב של השיחות בעזרתם כמה הקלקות. |
|
|
|
|
|
מרכזיה: פתרון יעיל וחסכוני / אביב יועצים |
כל בעל עסק, חברה או ארגון בוודאי יודע כי התקנת מרכזיה שמנתבת את שיחות הלקוחות היא דרך יעילה וטובה לשמר את לקוחותיו. |
|
|
|
|
|
מרכזיה: חשיבותה של קריינות / אביב יועצים |
בעידן של היום, שבו כל חברת טלמרקטינג חייבת לתחזק מרכזיה אוטומטית, הרושם הראשוני נקבע, למעשה, במידה רבה על ידי הקול המוקלט שנשמע באוזני הלקוחות שמתקשרים. |
|
|
|
|
|
גישור בין גורמים (אנשים,דעות,אינטרסים) / עוזי פלג |
ל מציאת פתרון מוסכם או מקובל או אפשרי, אי מציאת פתרון יוצר מצב של בעיה לא פתורה, בעיה לא פתורה מעצם טבעה מהווה מכשול בדרך בין נקודה א לנקודה ב, בכדי לחבר בין הנקודות נדרש לגשר עליהם כלומר לבנות גשר., |
|
|
|
|
|
|
|
|
|