בנקים שעות פתיחה / דודי לבנטל

שעות פתיחה בנקים
 
מי מאתנו לא ניתקל ,ולו רק פעם אחת, בתופעה הזאת שהוא רוצה לחפש את שעות הפתיחה של עסק מסוים, ובפרט שעות פתיחה של סניף בנק מסוים, ושם לב שתהליך שהיה אמור להיות טריוויאלי ופשוט כל כך, הופך לפעולה שגוזלת ממנו דקות רבות של מאמץ מיותר.
ראשית, המשתמש מחפש בגוגל את אתר הבנק שלו ואז הוא נכנס לאתר הראשי של הבנק. מה הלאה? חיפוש הסניף המסוים, אבל רגע, היכן אני מוצא את הסניף אותו רציתי? איפה נמצא הקישור לרשימת הסניפים? האם בצד ימין למעלה? בצד שמאל? האם בסרגל הניווט שבצד המסך? היכן בכלל סרגל הניווט בגרסת הסמארטפון של האתר?
נכון, עכשיו נתקלתם באחת הבעיות המוכרות בעולם הווב, כל בעל אתר מנסה ליצור את האתר המושלם ועם העיצוב המיוחד שלו וגורם למעשה לחוסר אחידות – דבר המקשה מאוד על הגולשים.

בעולם התוכנות ישנה אחידות די קבועה בין התוכנות השונות (תחשבו כמה זה היה מתסכל אם בכל תוכנה, כפתור שמירת הקובץ היה נמצא במקום אחר). תופעת האחידות פסחה על עולם הווב ואחידות פונקציונלית אינו כמעט שאינה קיימת באתרים השונים.

כאמור, שעות פתיחה של בנקים הינו ביטוי חיפוש חיוני ולכן קמו אתרים שונים, כאשר המוביל שבהם אתר שעות-פתיחה, אשר משפרים את אופן מציאת המידע אודות שעות הפתיחה של הבנק.

התהליך שהזכרנו לעיל, שכלל בדרך כלל חיפוש של הבנק בגוגל, חיפוש דף הסניפים באתר הבנק ואז חיפוש של הסניף הרצוי, התקצר למעלה לפעולה אחת פשוטה – חיפוש שעות הפתיחה של סניף הבנק ישירות בגוגל.
כעת אם תרצה לדעת למשל את שעות הפתיחה של בנק לאומי כפר-סבא, כל שתצטרך לעשות הוא חיפוש הביטוי שעות פתיחה בנק לאומי כפר-סבא בגוגל ולנכנס לאתר שעות-פתיחה, על מנת להציג ישר את שעות הפתיחה של הסניף.
 
למה בעצם לא ליצור אפליקציה של שעות פתיחה?
ובכן, ישנן סיבות רבות לכך, נציין 2 מהן
1.      כמות הזיכרון שיש לנו בסמארטפון הינה מוגבלת ואין אנו רוצים להעמיס על המכשיר שלנו אפליקציות רבות
2.      למרות השימוש היעיל במערכת שעות-פתיחה, סך הכל מדובר במערכת שכל אדם משתמש בה פעם ב... אם זה פעם בשבועיים או פעם בחודש, אין טעם לשמור אפליקציה כזאת בזיכרון, בפרט שכאשר נרצה לדעת שעות פתיחה מסוימות, אנחנו נשכח בכלל שיש לנו אפליקציה כזאת וישר נקוץ לחפש את הביטוי בגוגל בין כה וכה
 
רוצים דוגמאות? בבקשה
 
שעות פתיחה בנק לאומי
שעות פתיחה בנק דיסקונט
שעות פתיחה בנק הפועלים
שעות פתיחה בנק מזרחי
שעות פתיחה בנק אוצר החייל
שעות פתיחה בנק יהב
 
והדף הראשי של אתר שעות פתיחה
שעות פתיחה
 
דודי לבנטל
WEBMASTER
בונה ומנהל אתרי אינטרנט, מומחה בקידום אתרים ופרסום מאמרים ברשת.
חברת סרצ'יק הינה חברה מובילה בתחום בניית אתרים וקידומם
קישור לאתר
עסקים - שרות לקוחות
תאריך: 30/8/2017
 


מאמרים נוספים בתחום עסקים - שרות לקוחות

בנקים שעות פתיחה / דודי לבנטל
שעות פתיחה של בנקים - כמה שהחיפוש הזה פשוט, ככה הוא מורכב, אלא אם כן משתמשים באתר שעות-פתיחה על מנת להגיע ישירות לשעות הפתיחה של סניף הבנק המסויים.
ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים / אביב יועצים
עסקים קטנים עומדים בפני אותו האתגר אשר עסקים גדולים עומדים בפניו: כיצד ליצור פרופיל טוב של הלקוחות, כדי שיוכלו להציע להם שירות יעיל ועקבי. יש להם מה להרוויח מיישום שיטת ניהול קישרי לקוחות מתקדמת.
ניהול קשרי לקוחות חברתי / אביב יועצים
ניהול קשרי לקוחות חברתי הוא הדבר הבא בתחום של קשרי לקוחות. סוג זה של ניהול מתחיל לתפוס תאוצה בארץ ובעולם, ולרכוש לעצמו עוד ועוד מעריצים.
ניהול קשרי לקוחות: כיצד לשפר קשרי לקוחות / אביב יועצים
קשרי לקוחות הם מרכיב חשוב בכל חברה. התמהיל העסקי של החברה צריך לשים דגש רב על ניהול קשרי לקוחות כחלק מהתכנון העסקי. אבל כיצד לתכנן נכון את קשרי הלקוחות כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים?
ניהול קשרי לקוחות- קריירה מרתקת / אביב יועצים
ניהול קשרי לקוחות או עבודה בקשרי לקוחות יכולה להיות אפשרות קריירה מעניינת ומרתקת לכל מי שרוצה לעבוד עם קהל ומתעניין בשיווק, יחסי ציבור, פרסום ובעולם העסקים.
: CRM ארבעת התכונות הבסיסיות / אביב יועצים
האתגרים אשר נגרמים עקב התנאים העכשויים בשוק העבודה התחרותי מאלצים חברות להעריך מוצרי CRM באור קריטי יותר מבעבר. מנהלי חברות רוצים יותר מה- CRM, אך הם רוצים את זה בצורה פשוטה וקלה יותר.
CRM: לאט יותר בבקשה! / אביב יועצים
אחד הדברים הקשים ביותר בתוכנית CRM הנו קביעת מדדי הצלחה. אחרי הכל, רבות כבר נכתב על מפעלי CRM ועל היכולת להבין לקוחות בהקשר של היחסים השונים שלהם עם החברה.
יוצרים חזון CRM: טיפים לקבלת ביצועי CRM מצויינים / אביב יועצים
במאמר זה נלמד על הצעד הראשון בדרך להפיכתו של חזון ה – CRM שלך למציאות: כיצד ליצור חזון שיניע את תהליך השינוי בחברה.
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? / אריאל בונוס בע"מ
בתחילת המאה הקודמת מרביתם של העסקים אופיינו כעסקים קטנים שבהם היו מוכרים קבועים וקונים קבועים אשר קיימו ביניהם מערכת יחסים אישית. כיום,נוצר ניתוק בין הקונים למוכרים.
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? / אריאל בונוס בע"מ
מטרתה של אסטרטגיית שירות הלקוחות להוביל את הארגון להישגים טובים יותר (מכירות) ולשפר תוצאות עסקיות. הצורך לשפר את השירות המוענק ללקוחות נובע גם כתוצאה מהחוקים השונים שנחקקים לטובת הצרכנים.