עסקים - ניהול |
|
|
|
|
|
|
|
גיבוש אסטרטגיה שיווקית בחברות המוכרות לעסקים
/ גיא פרי
|
בכדי לגבש אסטרטגיה שיווקית בחברות המשווקות לעסקי (B2B), יש להבין את ההבדל במאפייני הביקוש בין שווקים עסקיים לשווקים צרכניים. שימוש בעקרונות נכונים, מאפשר לגבש אסטרטגיה שיווקית עבור חברות המוכרות לע |
|
|
|
|
|
בחירת ספק מדפים לאחסנה כבדה
/ עוזי פלג
|
היא לבחור את ספק המדפים. ההתלבטות היא בין יצרן מקומי, לבין יצרן מחו"ל המיוצג בארץ על ידי גורם שיווקי. ההתלבטות היא לעיתים לא פשוטה, מה גם שרוב הלקוחות לא מכירים תמיד את הנושא ונעזרים ביועצים למיניהם. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מה בין קיצוץ עלויות,חסכון והתייעלות
/ עוזי פלג
|
ים במהותם, ומציינים פעולות ומהלכים שמטרתם לשפר את מצב העסק על ידי הוזלות שיביאו לשיפור רווחים, ולשיפור כושר התחרות העסקי, או להארכת משך הזמן לשרוד בשוק, האם שלושת הפעולות זהות ורק הטרמינולוגיה שונה ?. |
|
|
|
|
|
|
|
ניקוי שטיחים
/ אלי סרוגו
|
אם היינו אומרים לכם שיש קשר לא מבוטל בין ניקוי שטיחים לבין תפוקת עובדים בארגון, הייתם מאמינים? ואם היינו אומרים לכם שיש מחקר שמוכיח את הקשר הזה? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|