קידום אתרים: זה לא פשוט להיות ראשון
למה גוגל?
תחום קידום אתרים בגוגל הוא תחום שתפס תאוצה בשנים אחרונות, ראשית מכיוון שגוגל מיקם עצמו כמנוע חיפוש מספר אחת שנכון להיום טרם קם כנגדו מתחרה אמיתי, הן מבחינה הקדמה הטכנולוגית שלו והן מבחינת מספר הגולשים המשתמשים בו. אמנם יש עוד מנועי חיפוש נוספים פרט לגוגל, שיתכן ועם הזמן יציבו עצמם כמתחרים רציניים לתאגיד הענק גוגל, אך נכון להיום ולשנים הבאות גוגל הוא מנוע חיפוש מספר אחד, ושם אתה והעסק שלך צריכים להיות.
עשה ואל תעשה בגוגל
גוגל כיום היא מקור מספר אחת למידע עסקי, מידע כללי לצרכי לימודים או הנאה, לחדשות ועוד. בניגוד למה שאנשים רבים חושבים קידום בגוגל מתנהל לפי חוקים, יש קודים של עשה ואל תעשה ויש גורמים המפקחים על כל נושא ההתנהלות בגוגל. כל אלו אינם ידועים בדרך כלל לציבור הרחב אלא רק לאנשים המתמחים בתחום של קידום בגוגל. אנשים שלמדו את הנושא במסגרות רשמיות וצברו ניסיון משמעותי בתחום.
הצלחה לטווח אורך
כיום, עסק שרוצה להצליח יודע שאינו יכול לפסוח ולא לפרסם עצמו במנוע החיפוש האדיר הזה שנקרא גוגל. קידום בגוגל מוכיח את עצמו פעם אחר פעם, כאשר עסק קטן ואנונימי יחסית, מגיע לחברה של קידום אתרים בגוגל ותוך זמן קצר הוא מגדיל את מאגר הלקוחות שלו במידה ניכרת.
אך למרות שניתן על ידי קידום בגוגל להניב תוצאות מצוינות, החכמה היא להשיג תוצאות לטווח ארוך, ודווקא בתחום הזה של קידום אתרים בגוגל הצלחת בזק לאו דווקא מבשרת טובות. יותר נכון להגדיל את מאגר הלקוחות על ידי קידום בגוגל באופן הדרגתי ויציב, כל חברה המתמחה בנושא של קידום אתרים בגוגל תדע להסביר לך, בעל העסק, שזוהי הדרך המובטחת להניב תוצאות לטווח ארוך, קרי לפרסם את העסק שלך באינטרנט ולהשאיר אותו מקום ראשון בחיפוש הגולשים.
מקום ראשון הולך ל...
וכאן אנו מגיעים למומחיות נוספת של חברות של קידום בגוגל, והיא הידע והמומחיות בלהיות מקום ראשון או במילים אחרות להופיע בגוגל לפני שעסקים אחרים מופיעים. כאן אנחנו מגיעים לתחומים מורכבים של הבנת התנהגות הגולשים, למשל- אילו מילים הגולשים משתמשים כדי להגיע לסוג השירותים שהעסק שלך מציע? וכמו כן איך לבנות אתר אינטראקטיבי, כזה שיהיה מושך גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינות אחרות? כל אלו יחד עם מחקרים והבנה אינטואיטיבית הם הכלים העומדים בראשותם של אנשי קידום בגוגל, על מנת להפוך את האתר שלך לראשון במנועי חיפוש ולהשאיר אותו במעמד זה לטווח ארוך.
על קצה המזלג
וכל מי שעדיין לא השתכנע שתחום זה של קידום אתרים בגוגל אינו משחק ילדים וצריך הבנה עמוקה בתחום כדי לקצור את פירות ההצלחה, הנה דוגמאות חלקיות של הנושאים המשתייכים לתחום של קידום בגוגל. ראשית האתר צריך להיות אטרקטיבי לגולשים, שנית התוכן צריך להיות רלוונטי ומעניין, שלישית יש לעדכן אותו כל פעם מחדש ולעיתים אף מוסיפים קול או תמונות נעות לאתר. כל אלו הם רק חלק מהדברים שיש לתחזק באופן שוטף ולדאוג לעדכן באופן קובע באתר העסקי שלך באינטרנט.